تبلت‌های ویندوزی ارزان Stream 7 و Stream 8

dametjiz.com-HP (1)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

شرکت هیولت پاکارد (hp) به تارگی  تبلت‌های ویندوزی  جدید و ارزان‌قیمت خود را با نام‌های Stream 7 و Stream 8 معرفی کرده است. بر خلاف اغلب تبلت‌های ویندوزی موجود در بازار، سیستم‌عامل این دو نوع تبلت ویندوز۸.۱ است.

dametjiz.com-HP (2)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

صفحه نمایش Stream 8، از نوع IPS با سایز ۸ اینچ بوده و وضوح تصویر آن ۱۲۸۰ x 800 پیکسل است. از دیگر مشخصات فنی این تبلت: پردازنده ۴هسته‌ای Atom اینتل مدل Z3737G با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، حافظه RAM 1 گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزودن میکرو اس‌دی، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰، وای‌فای، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای ۸ ساعت استفاده، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل است.Stream 7 قیمتی معادل ۱۰۰ دلار دارد و Stream 8 که کمی بزرگ‌تر بوده و از لحاظ فنی قابلیت‌های بهتری دارد و قیمت آن ۱۸۰ دلار می‌باشد.اچ‌پی به این قابلیت‌ها اکتفا نکرده و به منظور جذاب‌تر ساختن Stream 8، طی قراردای با شرکت تی-موبایل، به ازای ۴ گیگابایت داده در ماه، ۲۰۰ مگابایت ترافیک رایگان لحاظ کرده است. با این حال نیاز به امضای هیچ گونه قراردادی از طرف کاربر وجود ندارد و تا زمانی که اکانت کاربری در تبلت فعال باشد، این امتیاز پابرجاست. علاوه بر این، اچ‌پی اشتراک یک ساله استفاده از آفیس ۳۶۵ و OneDrive را فراهم کرده است که به اندازه ۷۰ دلار صرفه‌جویی در هزینه است.

dametjiz.com-HP (3)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

Stream 7 امکان اتصال جز از طریق وای‌فای را ندارد اما از اشتراک یک ساله آفیس ۳۶۵ و OneDrive برخوردار است. سایز صفحه نمایش این تبلت ۷ اینچ بوده و وضوح تصویر آن ۱۲۸۰ x 800 پیکسل است. پردازنده و RAM آن مشابه Stream 8 است. دوربین‌های Stream 7 نسبت به Stream 8 بسیار ابتدایی‌تر هستند. دوربین عقب ۲ مگاپیکسل و دوربین جلو VGA است. اما باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن بازدهی مشابه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی Stream 8 را دارد.

خرید آنلاین هر دو نوع تبلت از طریق فروشگاه سایت اچ‌پی امکان‌پذیر است. اچ‌پی اعلام کرده است که گام بعدی، عرضه کروم‌بوک‌های استریم ۱۱ و ۱۳ اینچی است که از سیستم‌عامل گوگل کروم بهره می‌برند.


منبع : www.dametjiz.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.