نقاشی هایی که با واقعیت مو نمی زنند عکس

نقاشی هایی که با واقعیت مو نمی زنند

Real Paints_DametJiz_Com

ایوان هو هنرمندی است که نقاشی های او با واقعیت مو نمی زنند. او با استفاده از چند مداد ساده می تواند نقاشی بی نظیری را روی چوب پیاده کند که هیچکس تفاوت آن را با واقعیت در نخواهد یافت. این نقاش سنگاپوری می گوید چوب بهترین وسیله برای نقاشی است چرا که رنگ را به راحتی نگه می دارد و با کار کردن روی چوب می تواند ذهن خود را به نقاط مختلف برده و بعد های نقاشی را بیشتر نمایان کند. ایوان اضافه می کند که: چند سال پیش کار بر روی چوب را آغاز کردم و ابتدا تنها پرتره های مختلف را روی آن می کشیدم تا اینکه با نقاشی سه بعدی آشنا شده و تصمیم گرفتم نقاشی های دور از انتظار بکشم.

Real Paints_7_DametJiz_Com Real Paints_2_DametJiz_Com Real Paints_3_DametJiz_Com Real Paints_4_DametJiz_Com Real Paints_5_DametJiz_Com Real Paints_6_DametJiz_Com


منبع : www.dametjiz.com


اقدام جالب زن عاشق پس از فوت همسرش عکس

اقدام جالب زن عاشق پس از فوت همسرش

Interesting action after the death of her husband_DametJiz_Com

خانم بارنت که 63سال سن دارد, پس از فوت همسرش, جسد او را تحویل یک آزمایشگاه مخصوص داده تا جسد همسرش را تبدیل به یک جواهر گرانقیمت بکنند

این آزمایشگاه جسد همسر این زن را به خاکستر تبدیل کرده و سپس با فرایند های مختلف خاکستر را به یک جواهر تبدیل و سپس انگشتری زیبا از آن ساخته و تحویل خانم داده است !

Interesting action after the death of her husband_2_DametJiz_Com Interesting action after the death of her husband_3_DametJiz_Com


منبع : www.dametjiz.com


حضور زنان کوبانی در جبهه جنگ علیه داعش عکس

حضور زنان کوبانی در جبهه جنگ علیه داعش

Cobani Womans_DametJiz_Com

شبکه العربیه اعلام کرد: ده ها نفر از کردهای مقیم اروپا برای مبارزه با داعش راهی مناطق کردنشین شدند. کردهایی هم که نفوذ بیشتری در اروپا دارند توانستند با رایزنی با مقامات اروپایی کمک های مالی و تسلیحاتی به مناطق کردنشین ارسال کنند. رهبران کرد معتقدند تا مردان و زنان کردی همگی به دفاع از سرزمین های خود اقدام نکنند ائتلاف مبارزه با داعش در زمان مناسب وارد جنگ نخواهد شد. در این میان زنان هم در جبهه های کوبانی برای دفاع از سرزمین های خود علیه داعش وارد جنگ شده اند.

نبرد زنان کوبانی با داعش + عکس Cobani Womans_1_DametJiz_Com


منبع : www.dametjiz.com


مادری که نمیتواند لبخند بزند عکس

مادری که نمیتواند لبخند بزند

A mother who can not smile_DametJiz_Com

این زن که مادر ۲ فرزند است از سن ۱۴ سالگی به یک بیماری نادر خود ایمنی مبتلا شده است که براساس آن عضلات او از کار افتاده و فلج شده‌اند. گفتنی است، این بیماری به نام میاستنی گراویس نوعی بیماری دستگاه خود ایمنی است که به تدریج باعث فلج عضلانی در افراد می‌شود و بویژه می‌تواند عضلات صورت مانند پلک‌ها و سایر عضلات که برای لبخند زدن یا اخم کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند را درگیر کند. بررسی‌ها نشان می‌دهند، این بیماری هنوز راه حل درمانی ندارد و مبتلایان به آن اغلب در سالهای بعد مجبور به استفاده از صندلی چرخدار می‌شوند زیرا سایر عضلات بدن آن‌ها نیز به تدریج فلج می‌شود. این بیماری همچنین می‌تواند کنترل حرکات تنفسی، حرکات گردن، حرف زدن، بلع غذا و حتی حرکات چشم‌ها را تحت تاثیر قراردهد. این زن نخستین بار در سن ۱۴ سالگی پس از آنکه متوجه شد نمی‌تواند لبخند بزند با کمک تشخیص پزشکی متوجه بیماری خود شده است.


منبع : www.dametjiz.com


عجیب ترین رکورد گینس عکس

عجیب ترین رکورد گینس

Wonderful Guiness Record_DametJiz_Com

"ماریو لوسیا مانگو" یک آرایشگر ایتالیایی است که در سال 2010 تصمیم گرفت خودروی کوچک خود را تماما با مو بپوشاند. او ابتدا تنها برای کل کل کردن با دوستانش این تصمیم را گرفت ولی به مرور علاقه اش به این کار بیشتر شد. این هنرمند 44 ساله پس از جمع کردن موهای مردم ماه پیش کار خود را روی یک مدل فیات 500 آغاز کرد. او پس از 150 روز کار مداوم توانست خودروی خود را به پایان برساند و تقریبا تمام نقاط این خودرو با مو پوشیده شده است. این خودرو توانسته است رکورد پشمالوترین خودروی دنیا را به نام خود به ثبت برساند. به غیر از خودرو که از مو پوشیده شده است یک پروانه مویی نیز روی فیات نصب شده است. او مجبور است هر روز خودروی خود را شانه کند تا زیبا نشان داده شود.


منبع : www.dametjiz.com