دانلود آهنگ جدید حسین زینالی به نام تو که اینجوری نبودی

دانلود آهنگ جدید حسین زینالی به نام تو که اینجوری نبودی با لینک مستقیم + متن آهنگ

آهنگ و تنظیم : دی جی رضا

To-Ke-Injori-Nabodi

متن آهنگ جدید حسین زینالی به نام تو که اینجوری نبودی

تو انتظار نکشیدی نمیدونی طعم انتظار رو،تو که چشم به راه نموندی که ببینی اشتباه رو

تو نسوختی تو ندیدی هق هق شبانه هامو،خیلی بی رحمی با من خیلی دلسنگی گلم
یه نگاه کن به منم دلت میسوزه واسم،تو که اینجوری نبودی،تو که خوب بودی با من
چی شده،چرا میگی دیگه دوست ندارم،منم دوست ندارم،آره دوست ندارم
به چشات،به موت قسم دیگه دوست ندارمم
***********
میبینی خورد شدم،له شدم ، سوختم
خاکسترم شد ترانه هام
میبینی یاد تو و خاطره هات،عطر تو و ناز چشات
حتی این خاکسترو ترانمم با عشق تو رفت زیر خاک
***********************
همه چی رفت زیر خاک،عشقمون رفته به باد
دیگه برگشتی نداره،حتی اصلا تو بخوای
همه چی رفت زیر خاک،عشقمون رفته به باد
دیگه برگشتی نداره حتی اصلا تو بخوای
دیگه دوست ندارم،آره دوست ندارم،به چشات به موت قسم دیگه دوست ندارم


منبع : www.dametjiz.com


دانلود آهنگ جدید روزبه به نام یعنی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از روزبه به نام یعنی

Roozbeh - Yani


منبع : www.dametjiz.com


دانلود آهنگ جدید مصطفی نوروزی به نام بعد تو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی نوروزی به نام بعد تو
ترانه سرا : مجید احمدی  -  تنظیم و میکس و مسترینگ : مهدی بابایی

Mostafa-Norouzi


منبع : www.dametjiz.com


دانلود آهنگ جدید محسن منفرد به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن منفرد با نام یه نفر
ترانه و آهنگ : محسن منفرد ، تنظیم میکس و مسترینگ : فتاح فتحی

Mohsen Monfared - Faghat Ye Nafar


منبع : www.dametjiz.com


دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته با لینک مستقیم + متن آهنگ

ترانه و موزیک : علیرضا روزگار , تنظیم و میکس و مسترینگ : حمید مرادی

Alireza-Roozegar-Ki-Gofteh

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

چند روزه توی اتاقم دارم میبینم که تو نیستی چند روزه که تو خونه دیگه روبروم نمی ایستی

 ♫♫♫ چند روزه توی اتاقم بوی عطر تو نمیاد خدا جون دارم گیج میشم داری میبینی رفتم از یاد کی گفته که دوریت با ندیدن آسون میشه کی گفته که جدایی راه حل دوتامون میشه کی گفته..

 ♫♫♫ ♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

 ♫♫♫ ♫♫♫

دوباره با رفتن تو تنهایی من تثبیت میشه حسی که با منه الان فقط نگو که تقدیر میشه نذارش گردن قسمت نگو جدایی کار خدا بود همین که خودم گذاشتم از اینجا رفتی یه اشتباه بود..


منبع : www.dametjiz.com