دستگیری خواننده مشهور زیرزمینی عکس

dametjiz.com-eblis (1)

دستگیری خواننده مشهور زیرزمینی

در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و امنیت اخلاقی خراسان رضوی خواننده زیرزمینی معروف به «ابلیس» دستگیر شد. این خواننده مشهور زیرزمینی که به تهیه آلبوم های مبتذل برای شبکه های ماهواره ای اقدام می کرد از مدت ها قبل تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار داشت تا این که یک عملیات ویژه شناسایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این جوان ۲۷ ساله با راه اندازی یک استودیو با تجهیزات کامل در منطقه ای از مشهد، همچنان به اقدامات مجرمانه خود ادامه می دهد؛ بنابراین آن ها با کسب دستورات قضایی و راهنمایی های قاضی شعبه ۹۰۴ دادسرای انقلاب اسلامی مشهد، عملیات دستگیری این فرد را آغاز کردند و او را به دام انداختند.

dametjiz.com-eblis (2)

دستگیری خواننده مشهور زیرزمینی

این گزارش حاکی است: ماموران انتظامی در ادامه عملیات، محل تهیه آلبوم های این خواننده مشهور زیرزمینی را نیز مورد بازرسی قرار دادند که تعداد زیادی آلات و ادوات موسیقی رپ و پاپ و همچنین لوازم خوانندگی از این مکان کشف شد. " ح "  که اسامی مستعار دیگری نیز دارد در فضای مجازی به «ابلیس» معروف است و کیبورد می نوازد. این فرد که از چند سال قبل به یکی از کشورهای آسیای میانه مسافرت کرده بود به خاطر حمل و استفاده از مواد مخدر ماری جوانا دستگیر و در آن کشور بازداشت شده بود. او پس از آزادی دوباره به ایران بازگشته و با راه اندازی استودیوی زیرزمینی برای شبکه های ماهواره ای آلبوم های مبتذل تهیه می کرد.بررسی های پلیس نشان می دهد «ابلیس» حدود ۲۵ آلبوم منتشر کرده است که در برخی از موارد نیز با میکس کردن صدای برخی مسئولان، آن ها را به تمسخر می گرفت.اعترافات این خواننده مشهور زیرزمینی بیانگر آن است که وی از ۱۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ترانه های مبتذل نیز هتاکی و فحاشی را سرلوحه کارهای غیرقانونی خود قرار داده بود او که متولد تهران است اما از سال ها قبل در مشهد زندگی می کند با کد خاصی در سایت های اینترنتی فعالیت می کرد.

dametjiz.com-eblis (3)

دستگیری خواننده مشهور زیرزمینی

گزارش حاکی است: به دستور قاضی «حیدری» تحقیقات پلیس درباره دیگر فعالیت های غیرقانونی این فرد ادامه دارد.


منبع : www.dametjiz.com


گنجشک 5 هزار تومان عکس

dametjiz.com-gonjeshk (2)

گنجشک 5 هزار تومان

 

حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جدیدترین پست خود ضمن انتشار عکس زیر نوشت:

dametjiz.com-gonjeshk (1)

گنجشک 5 هزار تومان

سلام تعجب نکنید! اینها گنجشک هستند سیخی پنج هزارتومان یعنی قیمت هر گنجشک+هزینه های شکار، ذبح و پرکندن و آماده کردن برای پخت فقط پانصد تومان دقت بفرمایید! نمی گویم شکارچی و فروشنده و خریدار را ملامت کنید نه! چرا؟ خب؛ بالاخره برخی طرفدار #پرنده پَرکَنده روی منقل! هستند و برخی -که بیشتراند- طرفدار #پرنده در قفس و ظاهراعده ای اندک طرفدار # پرنده آزاد و رها در آسمان شما از کدام دسته اید؟ الحمدلله من از دسته سوم هستم یاعلی


منبع : www.dametjiz.com


گرانترین عکس جهان

dametjiz.com-Peter Lik (2)

گرانترین عکس جهان

رکورد فروش گرانترین عکس جهان توسط  یک عکاس لنداسکیپ استرالیایی به نام Peter Lik شکسته شد. قبل از این عنوان گرانترین عکس به Rhein II اثر Andreas Gursky تعلق داشت که در سال ۲۰۱۱ به قیمت ۴.۳ میلیون دلار فروخته شد. اما عکس Phantom  پیتر لیک این رکورد را با فاصله زیادی شکسته است.عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید یک عکس ساده و معمولی نبوده بلکه گرانترین عکس جهان است که تاکنون به‌فروش رفته‌!

dametjiz.com-Peter Lik (4)

گرانترین عکس جهان

این اثر که اسمش Phantom انتخاب شده، در دره Antelope آریزونا در غار عمیق معروف ثبت شده‌است.در وسط فریم پرتو نور زیبایی که مشابه روح یک شخص می‌باشد به چشم می‌خورد. قبلا از روی این عکس سیاه‌و‌سفید، طرح نقاشی رنگی نیز به‌نام  Ghost یا همان “روح” کشیده شده بود ولی اصل این عکس اخیرا به یک کلکسیون‌دار شخصی به قیمت ۶.۵ میلیون دلار فروخته شد. این یک رکورد جدید جهانی است!به گفته Lik این شخص علاوه بر عکس “فانتوم”، دو عکس دیگر به قیمت ۲.۴ و ۱.۱ میلیون دلار از وی خرید کرده‌است که به این ترتیب چهار عدد از اثر های Lik را در لیست ۲۰ عکس گران‌بهای جهان تاکنون قرار داده است.

dametjiz.com-Peter Lik (5)

گرانترین عکس جهان

dametjiz.com-Peter Lik (1)

گرانترین عکس جهان

dametjiz.com-Peter Lik

گرانترین عکس جهان

یکی دیگر از عکس‌های Peter Lik درسال ۲۰۱۱ به قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروش رفته بود که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

dametjiz.com-Peter Lik (3)

گرانترین عکس جهان


منبع : www.dametjiz.com


تبلت‌های ویندوزی ارزان Stream 7 و Stream 8

dametjiz.com-HP (1)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

شرکت هیولت پاکارد (hp) به تارگی  تبلت‌های ویندوزی  جدید و ارزان‌قیمت خود را با نام‌های Stream 7 و Stream 8 معرفی کرده است. بر خلاف اغلب تبلت‌های ویندوزی موجود در بازار، سیستم‌عامل این دو نوع تبلت ویندوز۸.۱ است.

dametjiz.com-HP (2)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

صفحه نمایش Stream 8، از نوع IPS با سایز ۸ اینچ بوده و وضوح تصویر آن ۱۲۸۰ x 800 پیکسل است. از دیگر مشخصات فنی این تبلت: پردازنده ۴هسته‌ای Atom اینتل مدل Z3737G با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، حافظه RAM 1 گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزودن میکرو اس‌دی، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰، وای‌فای، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای ۸ ساعت استفاده، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل است.Stream 7 قیمتی معادل ۱۰۰ دلار دارد و Stream 8 که کمی بزرگ‌تر بوده و از لحاظ فنی قابلیت‌های بهتری دارد و قیمت آن ۱۸۰ دلار می‌باشد.اچ‌پی به این قابلیت‌ها اکتفا نکرده و به منظور جذاب‌تر ساختن Stream 8، طی قراردای با شرکت تی-موبایل، به ازای ۴ گیگابایت داده در ماه، ۲۰۰ مگابایت ترافیک رایگان لحاظ کرده است. با این حال نیاز به امضای هیچ گونه قراردادی از طرف کاربر وجود ندارد و تا زمانی که اکانت کاربری در تبلت فعال باشد، این امتیاز پابرجاست. علاوه بر این، اچ‌پی اشتراک یک ساله استفاده از آفیس ۳۶۵ و OneDrive را فراهم کرده است که به اندازه ۷۰ دلار صرفه‌جویی در هزینه است.

dametjiz.com-HP (3)

تبلت‌های ویندوزی ارزان

Stream 7 امکان اتصال جز از طریق وای‌فای را ندارد اما از اشتراک یک ساله آفیس ۳۶۵ و OneDrive برخوردار است. سایز صفحه نمایش این تبلت ۷ اینچ بوده و وضوح تصویر آن ۱۲۸۰ x 800 پیکسل است. پردازنده و RAM آن مشابه Stream 8 است. دوربین‌های Stream 7 نسبت به Stream 8 بسیار ابتدایی‌تر هستند. دوربین عقب ۲ مگاپیکسل و دوربین جلو VGA است. اما باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن بازدهی مشابه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی Stream 8 را دارد.

خرید آنلاین هر دو نوع تبلت از طریق فروشگاه سایت اچ‌پی امکان‌پذیر است. اچ‌پی اعلام کرده است که گام بعدی، عرضه کروم‌بوک‌های استریم ۱۱ و ۱۳ اینچی است که از سیستم‌عامل گوگل کروم بهره می‌برند.


منبع : www.dametjiz.com